kajsa3

kjære dere

I UKAS vil jeg dele mindre og større saker på ukentlig basis. Det kan handle om alt fra en ny meny til en oppskrift eller et fint tilbud.
Jeg vil også dele av tanker, poesi og refleksjoner.

KAJSAS er basert på gode tradisjoner og følelser. Omsorg, kjærlighet og atmosfære står sterkt i alt vi gjør, og vi skal ikke bare være en catering og butikk der du bare går inn og ut uten å ha fått med deg noe annet enn en gjenstand. Min drøm er at du skal sitte igjen med noe mer.

Jeg ønsker deg en nydelig dag og uke.

 

klem kajsa

🎉 BURSDAGSUKE HOS KAJSAS 🎉

Denne uken blir litt ekstra hyggelig hos oss 💛

CC Vest-butikken fyller 1 år – og Nesøya hele 12 år (!)

Det må jo selvfølgelig feires på skikkelig KAJSAS-vis ✨

🍽️ Torsdag: Biffmiddag
🍽️ Fredag: Fredagstapas
🍽️ Lørdag: Crispy Duck

🍰 Gratis tiramisu til alle som bestiller ukens middag disse dagene.
✨ Og litt ekstra bursdagsmagi: alle bestillinger er med i trekningen av vår egen lille “Golden Ticket”
🎁 Gratis catering fra KAJSAS – og én heldig vinner trekkes hver dag torsdag–lørdag.

Og du; det kommer til å skje masse hyggelig i begge butikkene gjennom hele denne lille 3-dagersfeiringen 🎉

Følg med på Instagram og Facebook fra dag til dag.

Det kan hende det dukker opp både overraskelser, smaksprøver og andre små gleder 💛

Klem fra alle oss i KAJSAS 💛