I UKAS vil jeg dele mindre og større saker på ukentlig basis. Det kan handle om alt fra en ny meny til en oppskrift eller et fint tilbud.
Jeg vil også dele av tanker, poesi og refleksjoner.
KAJSAS er basert på gode tradisjoner og følelser. Omsorg, kjærlighet og atmosfære står sterkt i alt vi gjør, og vi skal ikke bare være en catering og butikk der du bare går inn og ut uten å ha fått med deg noe annet enn en gjenstand. Min drøm er at du skal sitte igjen med noe mer.
Jeg ønsker deg en nydelig dag og uke.
Jeg gauler i ropert fordi dette mener jeg er så viktig og derfor vil jeg at du leser nøye:
«En kunde er den mest betydningsfulle person i dette firma, enten de kommer på personlig besøk, skriver til oss eller henvender seg pr telefon.
En kunde er ikke avhengig av oss. Vi er avhengig av de.
En kunde forstyrrer oss ikke i vårt arbeid.
Kunden er grunnen til at vi arbeider her. Vi gjør ikke de en tjeneste ved å betjene han.
Det er de som gjør oss en tjeneste ved å komme til oss med sine ønsker.
En kunde er ikke fremmed i forholdet til vårt firma- de er en del av det».
Kjære kollega i KAJSAS! Husk at det er våre kunder som er grunnen til at vi har en jobb. Husk at vi alltid må holde det vi lover med høy servicegrad og med et vennlig smil.
Kjære kunde av KAJSAS! Tusen takk for at du handler hos oss. Vi er bare så takknemlige.
Og til alle ledere som driver i servicebransjen men misliker det, og hans u-energiske kollegaer som «står på mobilen»: step up og skjerp dere eller bytt jobb.
Med dette i bakhodet så ønsker alle omsorgsfull og hjertedrysset uke‼️❤️ klem Kajsa